Dažniausiai užduodami klausimai apie pristatymą:

Per kiek laiko pristatote prekes?

Prekės pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo, užsakymo pateikimo laiko bei el. parduotuvės užimtumo.

  • Pristatymas į artimiausią pašto skyrių dažniausiai užtrunka nuo 2 iki 4 darbo dienų.
  • Pristatymas į pasirinktą LP Express paštomatą dažniausiai užtrunka nuo 1 iki 2 darbo dienų.
  • Pristatymas kurjeriu dažniausiai užtrunka nuo 1 iki 2 darbo dienų.

Jeigu norite tiksliai sužinoti kada Jūsų užsakymas bus išsiųstas bei pristatytas – galite susisiekti su mumis el. paštu info@spoon.lt arba tiesiog telefonu +3706735022x.

Kokius pristatymo būdus siūlote?

Siūlome 3 pristatymo būdus:

  • Pristatymas į artimiausią pašto skyrių (2-4 d.d.)
  • Pristatymas į pasirinktą LP Express paštomatą (1-2 d.d.)
  • Pristatymas kurjeriu (1-2 d.d.)
Kada išsiunčiate užsakymus?

Visi užsakymai standartiškai išsiunčiami kiekvieną darbo dieną, po 12 valandos. Todėl, jeigu norite, kad Jūsų užsakymas būtų išsiųstas dar tą pačią darbo dieną, siūlome užsakymą padaryti iki 12 valandos.

Dažniausiai užduodami klausimai apie apmokėjimą:

Ar galiu apmokėti už užsakymą, kai gausiu prekes?

Taip, apmokėti už savo užsakymą galite ir tada, kai jis yra pristatomas į Jūsų pasirinktą LP Express paštomatą arba tiesiog kurjeriu. Tokį apmokėjimo būdą galite pasirinkti apmokėjimo puslapyje.

Ar gali užsakymą apmokėti vienas asmuo, o gauti - kitas asmuo?

Taip, gali. Tokiu atveju tiesiog apmokėjimo puslapyje uždėkite varnelę ant „Siųsti kitu adresu“ punkto, kuriame nurodysite kito asmens vardą, pavardę bei pristatymo adresą.

Kodėl padarius apmokėjimą, negavau jokio patvirtinimo el. paštu?

Taip galėjo atsitikti dėl kelių priežasčių:

  1. Nurodėte klaidingą savo el. pašto adresą;
  2. Pasirinkote tokį apmokėjimo būdą, kurio patvirtinimas gali užtrukti šiek tiek ilgiau (pvz. išankstinis apmokėjimas pašto skyriuje arba apmokėjimas grynaisiais „Maxima“ kasose.